Правила прийому

Відповідно до Статуту ЗОШ №3

п.ІІ "Зарахування учнів до навчального закладу та їх відрахування"

2.1. За  навчальним закладом закріплена відповідна територія обслуговуванняі до  початку  навчального  року  заклад бере  на  облік учнів, які мають його відвідувати.

2.2. Зарахування учнів до всіх класів здійснюється  без  проведення  конкурсу  і,  як правило, відповідно до території обслуговування навчального закладу.

2.3. Керівник закладу зобов'язаний вжити заходів щодо ознайомлення дітей та їх батьків або осіб,  які  їх  замінюють, з порядком зарахування до навчального закладу, його Статутом, правилами внутрішнього трудового розпорядку та іншими  документами, що регламентують організацію навчально-виховного процесу.

2.4. Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється, як правило, до початку навчального року за наказом його керівника.

Для зарахування учня до навчального закладу  батьки  або  особи,  які  їх замінюють,  подають заяву,  копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка,  особову справу (крім дітей, які  вступають  до  першого  класу),  до  навчального  закладу III ступеня - документ про відповідний рівень освіти.

Для зарахування учнів до навчального закладу в класи для дітей з особливими освітніми потребами, спеціальні класи  батьки, або особи, які їх замінюють, подають письмову заяву, копію свідоцтва про народження дитини, медичну довідку встановленого зразка, особову справу (крім дітей, які  вступають  до  першого класу), довідку-висновок психолого-медико-педагогічної консультації з рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу, індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда (для дитини з інвалідністю) згідно з вимогами чинного законодавства України.

До першого класу зараховуються,  як  правило,  діти  з  шести років.

2.5. Іноземні громадяни та особи без громадянства зараховуються до навчального закладу відповідно до законодавства та міжнародних договорів.

2.6. Переведення учнів навчального закладу  до  наступного класу здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти.

У разі вибуття учня з населеного пункту батьки або особи, які їх замінюють,  подають до навчального закладу  заяву  із  зазначенням  причини вибуття.

У разі  переходу  учня  до  іншого  навчального закладу  для здобуття загальної середньої освіти  у  межах  населеного  пункту батьки  або особи,  які їх замінюють, подають до навчального закладу заяву із зазначенням причини  переходу  та  довідку,  що  підтверджує  факт зарахування дитини до іншого навчального закладу.

2.7. Відрахування учнів із навчального закладу можливе згідно рішення педагогічної ради та відповідного наказу керівника, за бажанням батьків (осіб, які їх замінюють).

Про можливе відрахування не пізніше ніж за місяць письмово повідомляються батьки (особи, які їх замінюють) учня. У двотижневий термін до можливого відрахування письмово повідомляється територіальний відділ освіти Олександрівського району (за місцем проживання учня).

За сприяння територіального відділу освіти Олександрівського району цей учень переводиться до іншого навчального закладу.

Рішення про відрахування із навчального закладу дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, приймається лише за згодою органів опіки та піклування.